melding: 'FIFA 13 demo werkt niet meer.' wat moet ik doen om het goed te krijgen?

hoi, ik heb FIFA 13 demo voor de PC gedownload en hij start prima op, maar zodra ik een daadwerkelijk potje wil voetballen, sluit de game af met de melding: 'FIFA 13 demo werkt niet meer - er wordt naar een oplossing van het probleem gezocht...'

Nu maakt het me niet erg veel uit dat de demo niet werkt, maar als ik straks de echte koop, wil ik er geen problemen mee krijgen.

Ik heb al eens een soortgelijke vraag gesteld met Need For Speed Shift, maar toen moest ik de game in de compatibiliteits opties op een oudere versie van Windows zetten. Dat heb ik nu ook geprobeerd, maar het lukt nu dus niet.

De PC waar hij op moet draaien werkt prima, en zou sterk genoeg moeten zijn om eigenlijk alle games te draaien. hij is al wel een jaar oud, maar bijv. FIFA 11 en F1 2011(nog niet eens een jaar oud) werken prima en de PC voldoet nog steeds ruimschoots aan de systeemeisen.

Toegevoegd na 3 minuten:
mocht er nu iets niet goed ge-update zijn of dat het toch aan mijn PC ligt welk onderdeel dan waarschijnlijk? (ik kan het me bijna niet voorstellen want ik speel heel wat games en nooit problemen gehad)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.6K

Antwoorden (2)

Buiten die foutmelding, krijg je ook nog codes mee? Soms moet je op een pijltje klikken om de foutcodes te zien.

Wat zijn die?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://farm4.static.flickr.com/3427/3217884762_3b88e8333d.jpg dit kreeg ik ook, alleen dan met FIFA 13 demo dus. er staat verder niet bij waar de fout aan ligt, nadat er geprobeerd wordt een oplossing te vinden staat er dat er een fout in het programma zit en dat het daardoor niet goed werkt.
heb je toevallig iets veranderd in de program files van de demo?
zo niet, moet je hem misschien opnieuw downloaden/installeren. misschien doet hij het dan wel.