Weet iemand een spel met brandweer waar je verschillende scenario's heb zoals bosbranden, huisbranden. (extra uitleg)

Je bestuurt de mannetjes maar het is niet zoals age of empires dat je alleen klikt. En de scenario's zijn real time dus je moet wel opletten. Je kan kiezen wat je allemaal gebruikt zoals vliegtuigen, crashtenders en weet ik val wat allemaal.
Weet iemand spellen die lijken op wat ik beschrijf

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Ik speelde vroeger weleens Firefighter Tycoon ofzoiets en daar had je ook allerlei situaties en voertuigen/eenheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verrek, die heb ik nog, even installeren natuurlijk:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 dus
Misschien de Emergency series?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Towering inferno (ps2)
Emergency 1,2,3,4 & 2012 (pc)
Fire fighter tycoon 1 & 2 (pc)
Fire titans (iphone app)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fire chief