ik heb steam maar als ik wil inloggen dan blijft hij bij het inlog menu , wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Krijg je nog een melding in beeld? Als dit niet het geval is kan je het volgende proberen: - De PC herstarten - Steam opnieuw installeren - Via de rechtermuisknop op de snelkoppeling het programma 'als administrator uitvoeren' - Check tussen je Firewall uitzondering of Steam hier tussen staat - Sluit Steam af. Ga naar de map waar Steam geïnstalleerd (standaard C:/Program Files (X86)/Steam) staat op jou computer, hierin staat een bestand genaamd 'ClientRegistry.blob'. Verwijder deze en hierdoor zal Steam bij het opnieuw opstarten zichzelf updaten.

Antwoorden (1)

Krijg je nog een melding in beeld?

Als dit niet het geval is kan je het volgende proberen:

1. De PC herstarten

2. Via de rechtermuisknop op de snelkoppeling het programma ‘als administrator uitvoeren’

3. Check tussen je Firewall uitzondering of Steam hier tussen staat

4. Sluit Steam af. Ga naar de map waar Steam geïnstalleerd (standaard C:/Program Files (X86)/Steam) staat op jou computer, hierin staat een bestand genaamd ‘ClientRegistry.blob’. Verwijder deze en hierdoor zal Steam bij het opnieuw opstarten zichzelf updaten.

5. Steam opnieuw installeren