Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik "de Sims 3 Jaargetijden" spelen zonder disc?

Ik heb een paar maanden terug in de winkel het uitbreidingspakket Jaargetijden van de Sims 3 gekocht. Nu ben ik heel stom de disc van het uitbreidingspakket kwijt.
Kan ik "Jaargetijden" zelf op een CD branden en hem vervolgens spelen of moet dit anders?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Al heb je het uitbreidingspakket jaargetijden al geÏnstaleerd op je computer of laptop etc. kan je kijken of je nog een nieuwer uitbreidingspakket kunt kopen, omdat het uitbreidingspakket die het laatst is uitgebracht door EA-games moet je in de computer stoppen, zoals nu is '' de sims 3 exotisch eiland'' heel nieuw , om uit te vinden welk uitbreidingspakket nieuw is kan je natuurlijk even op internet kijken. :)
Good luck!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via www.simsforum.nl kan je je aanmelden en aan Tarac een website vragen waar je sims 3 via een poweriso kan downloaden.. Dan kan je spelen zonder cd!:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Download het EA programma 'Origin'. Je kunt daar je unieke licensiecode invoeren en dan kun je via Origin je spel downloaden. Dit geldt voor bijna alle spellen van EA. In ieder geval voor alle Sims 3.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even een toevoeging: dit is dus niet illegaal. Dit is juist de legale manier en naar mijn mening ook de makkelijkste

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding