Heb een R4 sdhc kaart. Maar hij saved de spellen niet. Als ik een spel aanklik dan zegt hij create save file, maar de keer erna begin ik weer opnieuw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Is je kaartje misschien vol? Dan past het .sav bestandje er niet meer bij.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of heb je je sd-kaartje beschermd tegen schrijven, dan kan het niet opgeslagen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een gloednieuw kaartje en er staan maar 35 spellen op. Ik zou in principe nog ruimte zat moeten hebben. Of hij beschermd is tegen schrijven weet ik niet. Ik zal mijn vader er naar laten kijken.
Toch bedankt voor je reactie

Andere antwoorden (2)

in de R4 kaart moet als het goed is een mirco sd kaartje van 2 ,4 of meer gb ,aan de bovenkant , maar ik weet niet of je hem wel erin hebt of niet ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms moet je de kaart formatteren via de computer. Maar het kan soms ook slechter gaan werken hierdoor. Zoek anders een filmpje op youtube of zoek jouw probleem in het Engels op via Google.