Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, mijn vraag is hoe het kan dat sommige games voor de release verkocht worden?

Ik heb dus afgelope vrijdag (03/03/17) Ghost recon wild lands gekocht in de winkel (ps4 game) terwijl hij officieel pas de 7de uit is (07/03/17) waarom en hoe komt het dat ik het spel nu al mee gekregen heb?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Komt doordat winkels altijd de games eerder binnenkrijgen dan de officiële release date. In sommige gevallen verkopen ze die games eerder om zo een voorsprong te hebben op de concurrentie.

De winkel zou ook misschien per ongeluk de games in de verkoop hebben gezet.
Ook als je een game bestelt verzenden sommige winkels het eerder, dit doen ze om er zeker van te zijn dat je de product op tijd in ontvangst krijgt, als je denkt aan factoren die de verzending kunnen vertragen zoals het weer.

Als je pre-ordered krijg je soms ook de games eerder, dan moet je wel wat meer betalen dan op de officiële release.
Dit zijn allemaal mogelijk situaties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding