Wat is de beste PC Voor ARK survival evolved?

Ik zat dus te kijken voor ARK survival evolved toen ik ineens dacht dat ARK een goede pc nodig had, nu geld de vraag dus: hebben jullie een PC voor mij (MAX. 500 EURO) die ARK op High (Of zelfs EPIC) kan draaien

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Ark is een zware game je zou niet zo snel een pc vinden of in elkaar kunnen zetten van 500 euro die ARK op high of epic kan runnen. Mijn pc is 900 euro met gtx 960 en 8 gb ram en kan epic rond de 30 fps aan. Dus wat ik aanraad is nog ff door te sparen of op lager dan high spelen. Ark is trouwens op medium ook nog mooi kijk de afbeelding maar ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb zelf ook niet veel ervaring met een pc van 500 euro die ark aan kan. Als ik er eentje weet zal ik je het laten weten