Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zo kan ik niet op Minecraft en ik heb het wel gekocht maar krijg een erro op het dowload cleint?

Ik heb net Minecraft gekocht met paysafecard alles doet het. Maar dan download ik het en log netjes in met me wachtwoord en gebruikers naam en heb ook met me email geprobeerd maar krijg steeds dit 'sorry but we couldn't connect to our servers minecraft please make sure that you are online and that minecraft is not blocked.' Dus dit betekent dat ik er niet op kan of zo wat moet ik nu doen wacht op een actienatie link ( Die heb ik niet gekregen of contact opnemen ( Bij support staat hier niets over) wat moet ik doen??? Heb het vandaag 17-03-2014 gekocht om ongeveer tijd 16:30

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
806
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet het niet zeker maar als je inlogt op minecraft.net en dan naar je spel gaat en je daar inlogt het wel werkt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien blokkeert je firewall de verbinding, heb je deze? Krijg je toevallig een melding?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding