Hoe krijg ik lep's world volledig zichtbaar op mijn macbook?

Ik heb lep's world 2 gedownload op mijn MacBook, maar er valt een deel van het spel weg. Hierdoor kan ik mijn levens niet bekijken. Ook heb ik betaald voor het spel maar ik kan nooit meer dan 10 nootjes verzamelen of is dat ook niet mogelijk??? Op de foto is te zien dat een deel wegvalt. Afspelen op groot scherm maakt geen verschil, dat valt er nog steeds een deel weg.

Toegevoegd na 26 minuten:
sorry zie net dat de foto er niet bij zit

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik weet niet of de foto er nu bij zit, maar hoop dat iemand antwoord kan geven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik weet niet zeker maar bij windows is er optie om een programma uit tevoeren met de instellingen van een ander besturingsysteem kijk even of deze optie er ook bij een macbook zit