Waar kan ik Fallout New Vegas collectors edition kopen?

Ik wil het spel Fallout New Vegas spelen op PS3, maar wil wel de collectors edition kopen.

Weet iemand waar ik Fallout New Vegas: Collectors Edition voor PS3 kan kopen (desnoods online) voor de goedkoopste prijs?

Ik heb deze twee websites gevonden via budgetgaming, maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn:
Gamesshoppen.nl
Dimensionplus.nl

Eerdere ervaringen met het kopen van deze website????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (6)

Gamesshoppen heeft hem niet meer zover ik kan zien, dimensionplus krijgt een goede waardering hier :
http://www.trustpilot.nl/review/www.dimensionplus.nl

Ik weet verder niet hoe betrouwbaar trustpilot is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gamesshoppen.nl staat niet goed aangeschreven bij Tweakers.net (zie eerste bron) en ik zou daar dus ook niet bestellen.
Dimensionplus.nl staat echter wel goed aangeschreven bij Tweakers.net dus dat is de moeite waard :)

Niet dat alles wat op Tweakers.net staat automatisch waar is, maar aangezien het gekozen en ge reviewed word door gebruikers krijg je een redelijk eerlijk beeld.

Heeft je plaatselijke gameboer hem trouwens niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bestel altijd alles op bol.com (lage verzendkosten). Bol.com is echt een goede en betrouwbare site. Ik zie dat de collector's edition van Fallout: New Vegas voor de ps3 is afgeprijsd. Kijk maar eens:

http://www.bol.com/nl/p/games/fallout-new-vegas-collector-s-edition/1004004010483940/index.html

Ik zou hem echt hier bestellen als ik jou was.

Succes en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn favoriete site (Amazon.co.uk) verkoopt het voor $69.40 in euro's is dat: 78,63 (Min de verzendkosten)
De link:

Toegevoegd na 6 minuten:
Vergat te vertellen dat het nog beter kan: 2e hands (ook via Amazon.co.uk) kost hij $42.98 (48,69 euro)

http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B003N13WF8/ref=dp_olp_used?ie=UTF8&qid=1310558630&sr=1-8&condition=used
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij! Hij zit nog in de seal dus verpakking zit er nog omheen! Game is nooit gespeeld.

Voor 40 ex verzending is de collector's edition van jouw!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook naar een game speciaal zaak gaan, zo'n winkel waar ze alleen games verkopen, geen gameplaza want dat is bart smit, in amsterdam rotterdam en den haag weet ik dat er een aantal zijn en daar kunnen ze ook bestellen, game mania kan denk ik ook wel aan zo'n special edition komen.