Hoe kom ik aan een 100% saved game van GTA San Andreas voor MAC...?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een Saved Game van iemand anders bedoel je?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Inderdaad, voor Windows zijn ze wel te vinden maar voor MAC niet. Ik heb de game nu op OSX en wil niet alles weer opnieuw spelen...

Het beste antwoord

Hallo Martin,

In principe lijkt het mij dat je geen aparte savegame hoeft te hebben voor MAC ik heb veel gemod voor San Andreas en heb nooit problemen ondervonden.

Op gtainside.com kun je vele savegames downloaden.

Hierbij een directe link naar een Savegame:
http://www.gtainside.com/en/download.php?do=detail&cat=106&start=12&id=53374&orderBy=

-het zip bestand dien je te openen met winrar
-hierin bevindt zich een bestand bijvoorbeeld sf1.b dit moet je plaatsen in je Gta San Andreas User Files map.
- Na het opstarten van het spel kun je deze savegame selecteren en spelen.

Lukt het hierna nog niet dan kan het zijn dat je,je spel moet downgraden, dit doe je door de downgrade patch voor San Andreas te downloaden en te installeren.
-Link naar downgrader patch: http://grandtheftauto.filefront.com/file/GTA_SA_Downgrader_Patch;74661

Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hey Freeway! Onwijs bedankt voor je uitgebreide antwoord. Helaas bevat de rarfile geen osx saved game en is de downgrader een. exe voor Windows. Ik heb ook al heel lang gezocht maar het is een lastige missie ;-) Thanx!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke haha, Ik wist zelf neit dat dat zo vershcillend was in ieder geval succes ermee!!

Andere antwoorden (1)

Geen 100% maar wel heel dichtbij ik kon geen volle 100% vinden sorry!
http://vladimir.skach.cz/sanandreas/saves2/103_quarry07.zip