hoe zet ik mijn NAT type op open?

ik heb een xbox 360 met mw3 gekocht maar kan niet iedereen joinen. ik hoorde van vrienden dat ik bij mw3 moest kijken of mijn NAt type op strict,modem of open staat, die van mij staat op strict. ik wil deze graag op open hebben staan zodat ik met iedereen kan praten en kan joinen.

extra informatie:

ik heb internet van kpn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (2)

We zullen eerst het type router moeten weten van je.
Je moet UPnP aanzetten en bij KPN routers moet je meestal ook nog port forwarden.

Je hebt deze vraag toch al eerder gesteld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even je router naam opzoeken op Portforwarding.com kijken en dan de instructies volgen.

Toegevoegd na 22 minuten:
de site is natuurlijk: http://portforward.com/