Hoe krijg ik een verwijderde Minecraft terug?

Ik heb me Minecraft verwijderd en een andere versie genomen. Dit gebeurde in 2011. Nu in 2012 wil ik één van die werelden weer terug. Hoe doe ik dit dan? En hoe krijg ik die hele Minecraft weer terug?

Alvast heel erg bedankt!! ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
8.7K

Het beste antwoord

Als eerst moet je weten of je de world hebt opgeslagen, alleen dan kan het nog... Als je die nog hebt dan moet je: start -> zoek %appdata% -> minecraft. -> saves. In die map moet je je save plaatsen (dit geld ook voor custom maps)

Vraagje,wat bedoel je met: en hoe krijg ik die hele minecraft terug?

Hoop dat dit hielp ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Misschien een beetje laat, maarja :) Mijn vraag was eigenlijk hoe ik een Minecraft terugkrijg die totaal verwijderd is, dus de .minecraft map, de snelkoppeling, echt alles. Dit antwoord voldeed toch nog voor mijzelf! Bedankt voor de moeite! :D
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
het staat bij mij nog wel bij appdata maar ik weet niet hoe ik het terug op minecraft krijg

Andere antwoorden (1)

Ligt eraan of je alleen de .exe hebt verwijdert of de hele minecraft map in appdata??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
het staat nog wel bij appdata maar ik weet niet hoe ik het nu op minecraft kan spaelen