kan iemand mij helpen met het verhelpen dat gta IV grijze vlakken vertoont? (zie onder afbeelding)

gta Iv doet het niet op mn pc terwijl mn pc het wel aan zou moeten kunnen volgens can you run it (zie hieronder) kan iemand mij helpen? ik kan ook niks veranderen aan de kwaliteit ofzo als ik op gta zit

Toegevoegd na 21 minuten:
ik zie ook wel dat mn grafichekaart niet goed is maar hij is niet goed volgens dit programma omdat ik boven het aanbevolen zit

Toegevoegd na 22 minuten:
klopt het is niet een gamekaart maar alle games van nu kan hij gewoon aan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je grafische kaart is simpelweg niet krachtig genoeg om GTA IV soepel te kunnen draaien, en vertoont dus fouten. Om GTA IV dus wel goed te moeten kunnen spelen heb je een betere videokaart dan een ''Intel HD graphics'' nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien is je Engels niet zo goed, maar ga er vanuit dat die tekst in rode lettertjes op een probleem duiden. En waar gaat dat stukje over? Precies: je grafische kaart!
die grijze vlakken komen omdat jouw kaart niet voldoende goed is voor dit spel. Jammer maar helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd intel (r) hd graphics is niet echt gemaakt om op te gamen :s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ervaring met dit soort situaties! Je moet de drivers van de grafische kaart updaten. ;).