minecraft wat is tekkit?

ik heb gehoord dat minecraft ook iets heeft genaamd bukkit en tekkit.
bukkit weet ik wat het is.
maar zoals de vraag luid: wat is tekkit? ik heb geen idee
alvast heel erg bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.8K

Antwoorden (1)

Tekkit is een mod-pack. Dat wil zeggen dat het een pakketje is met allerlei mods, die goed met elkaar samenwerken. Je kan natuurlijk handmatig alle mods installeren, maar dat geeft een hoop ellende; de ene mod is weer niet geupdate, de andere mod kan je weer geen linkje van vinden, heel lastig. Daarvoor heb je Techniclauncher. Met een legaal account kan je dan inloggen, en dan zet techniclauncher Tekit, en nog wat ander mod-packs klaar. Zo speel te dan Tekkit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze mods zijn meestal bedoeld om het survivalen makkelijker te maken door machines in elkaar te zetten die bijvoorbeeld: objecten maken, olie pompen en graven.