Kan je GTA downloaden of moet je het echt kopen?

Ik wil graag het spel GTA spelen maakt niet uit welke GTA maar kan je dat downloaden of moet je het echt kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een echte spelliefhebber koopt hem natuurlijk, hierdoor help je de developers met jouw geld zodat ze in de toekomst nog een nieuwe gta kunnen maken. Als je het gratis download heb je kans op virussen e.d. Plus dat je de ontwikkelaars niet ondersteund. Als iedereen gratis zou downloaden zou het betekenen dat er geen tot heel weinig spellen nog gemaakt kunnen worden omdat er gewoon geen geld meer voor is.

Antwoorden (2)

GTA I, Wild Metal en GTA II kun je gratis downloaden op de site van Rockstar Games. De rest zul je moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de ds een R4 kaartje, op de pc moet je uTorrent downloaden en dan op de site torrentz.com. En bij de PS en Xbox moet je het kopen.