Hoe kan je bij farmville op facebook alle veldjes in één keer oogsten?

Ik wil graag alle veldjes in één keer oogsten en heb het laatst ook gedaan. Ik weet niet meer waar het stond, weet iemand dat??
Het kost een paar van die briefjes (FV) maar dat heb ik er wel voor over omdat het een grote farm is.

Toegevoegd na 26 minuten:
Ik ben pas lvl 11 en heb geen tractors/voertuigen dus turbo chargers kunnen niet.
Als dan niet kan, hoe heb ik het dan de vorige keer gedaan??

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik bedoel dat het met 1x klikken klaar is om te oogsten ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (2)

Turbo booster kun je in de winkel kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord maar ik ben pas lvl 11 en heb nog geen voertuig om brandstof in te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen voertuig voor nodig ;-)
Dat zijn Turbo chargers. Je kan ze op de markt kopen ze staan bij farm aid
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel voor je reactie maar ik heb geen tractors/voertuigen dus dat kan niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt chargers, had me vergist ;-)
Aponi
12 jaar geleden
Je hebt voor de chargers geen voertuig nodig. Die kan je zo gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het nog een keer geprobeerd maar er staat: You must own a vehicle to purchase Fuel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De turbo chargers staan dus bij fuel.
Aponi
12 jaar geleden
Sorry dan weet ik het ook niet. Heb net de hele markt afgelopen maar zie niets anders.
Je bent toch niet in de war met een arborist of farmhand, waarmee je in 1x al je bomen of dieren kan oogsten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, farmhand heb ik ook en dat was het niet, en arborist is voor je bomen. Ik heb toen de veldjes geoogst.
Ik had ergens op geklikt en toen kon je kiezen wat je wilde oogsten, bomen, dieren of veldjes.
Aponi
12 jaar geleden
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Dat is niet te koop op de markt. Je moet dan op je landje klikken dat je hebt ingezaaid en dan krijg je een pop-up. Dan kan je kiezen of je landje in 1x klaar moet zijn. Dus niet geoogst maar klaar om te oogsten.
Het heet instant grow. Dan kan je voor cash kiezen of je landje, je dieren of je bomen in 1x klaar moeten zijn om te oogsten.
Een enkele keer krijg je bij speciale gelegenheden of questen ook wel potjes instant grow in je box. Ik denk dat je dat bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat was het :) dankjewel voor je antwoord.
maar hoe kom ik aan instant grow dan??
Aponi
12 jaar geleden
Als je je landje hebt ingezaaid dan moet je er een keer op klikken. Dan krijg je de pop-up of je instant grow wilt gebruiken zodat het sneller klaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het vanavond even proberen, maar de vorige keer dat ik het probeerde werkte het niet. Het kan ook zijn dat ik het toen fout deed dus ik probeer het vanavond nog wel een keertje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt nog steeds niet....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Farmville doet raar, het grootste deel van de tijd doet instant grow het niet, en dan opeens wel...
Aponi
12 jaar geleden
Er is vaak storing op farmville.