Waarom kunnen mensen mijn server op Minecraft niet joinen?

Deze error krijg je als je joint: Connection Error.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.7K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk omdat je de port waarop jouw server hebt draaien, niet beschikbaar heb gemaakt op het internet [lees: port forwarding op je router instellen].
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vermeld niet of je een gehuurde server hebt of dat je een thuis server draait.
Ik neem voor het gemak maar even aan dat je een thuis server draait.
Je zult dan je firewall moeten instellen dat deze poort zo wel TCP als UDP volle rechten heeft.
Ook kan het nodig zijn de gameport te veranderen in de configs.
En vergeet niet te checken of je misschien een wachtwoord hebt ingesteld.
Tevens check hoeveel slots de server heeft, ook niet onbelangrijk.