Bestaat er een plugin voor minecraft dat je politie of een crimineel kan zijn?

Wat ik zoek is dat als je mijn server joint je inwoner bent, als je iets doet wat niet mag een crimineel wordt, en dat die criminelen dan weer kunnen worden gearresteerd door politieagenten.

Kent iemand dit? alvast bedankt.

PS: het moet wel voor 1.6.2 zijn aub...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (2)

Nee zodra dat er is lees je het allemaal op www.bukkit.org
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt het beste even op Bukkit.org rondneuzen om te kijken of daar en plugin op staat. Mocht je deze hier niet kunnen vinden zul je toch echt een plugin moeten (laten) maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al op bukkit.org gekeken en zag een perfecte, totdat ik merkte dat die al 3 jaar niet is geupdated.
Weet jij anders nog iemand die voor mij een plugin zou kunnen maken? alvast bedankt!