Kan mijn laptop Battlefield Bad Company draaien?

Mijn laptop specs:"

Intel® Core™ i5-2430M 2.4 Ghz
4 GB Geheugen
NVIDIA® GeForce® 315M 1 GB

Groet

Toegevoegd na 16 minuten:
Het gaat trouwens om de 2e deel.
Bad company 2 dus.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (6)

Ja en snel ook!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je videokaart is super, daar kan je volgens mij alle recente games mee draaien, ik maak me meer zorgen om je processor, 2.4 Ghz.. daarmee kan je het volgens mij nog net spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is precies andersom, de CPU is vrij aardig, het is de GPU die echt zwak is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt en Ghz zegt nog niet alles over een processor. Een pentium 4 heeft bijvoorbeeld 2,6 ghz. Maar hij kan echt niet de nieuwste games aan hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt en Ghz zegt nog niet alles over een processor. Een pentium 4 heeft bijvoorbeeld 2,6 ghz. Maar hij is echt niet beter dan deze i5.
Net aan, een 315 is een oudere en vooral zwakke kaart. Het zal dus alles op low en met een lage resolutie zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ziet er alsnog redelijk keurig uit of niet? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima, maar dit is vooral als tegengeluid van de veel te positieve berichtgeving hierboven. Dat een spel er op low op lage resolutie prima uitziet is mooi meegenomen. Dat je er alle recente spellen mee kan draaien is een overschatting van jewelste.
Ik denk het wel, als je het zeker wil weten is daar een handige site voor. Deze staat bij bronnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Makkelijk!! Ook MP wat altijd zwaarder is dan SP. Ik weet niet wat sommige "hardware-kenners" hier jou vertellen maar met mijn specs:
AMD Athlon 64 X2 4200+ (Dual-Core-tje..)
2,00 GB Dual-Channel DDR2
Nvdia GeForce 9600 GT 512MB
Win XP Home SP3
Speel ik Battlefield Bad Company 2/Vietnam vloeiend met settings op high.
Deze game is geen BF3 of zo waarbij je ten eerste Win 7 MOET hebben en ten tweede bij wijze van een HP Elite workstation met 32 Gieg Ram om enigszins te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja zeker en ook zeer snel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit antwoord is al gegeven hierboven, een dag geleden. Dit zorgt dus absoluut niet voor een toevoeging, of het nu waar is of niet: een min.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
^+1