Kun je super smash bros voor de 3ds ook met z'n tweeën spel?

Ik heb super smash bros voor de 3D ds gekocht maar nu wil ik het kunnen spelen met mijn broertje die een 2D ds heeft. Maar als ik het probeer met download play dan wil dit niet werken.... Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe het wel moet??

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
misschien kan je op youtube of google kijken tip: typ het in het engels
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarschijnlijk lukt het niet omdat je broertje een 2ds heeft en geen 3ds.
Mario Smash Bros is namelijk specifiek uitgebracht voor 2ds of 3ds.

Antwoorden (2)

je moet het doen via het spel als je dan op smash klikt dan staat er muliplayer aan de rechter kant. daar moet je op drukken allebei en dan kan je spelen veel speel plezier!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
je kan het alleen samen spelen, als jullie allebei dezelfde console gebruiken (de 3ds in dit geval).