Hoe werken 'mods' op minecraft (pc)?

Ik ben van plan om Minecraft op mijn laptop te gaan kopen, maar heb enkel ervaring met de pocket edition. Vanwege de prijs van de pc versie wil ik wat meer info verkrijgen.
Zo heb ik gezien in enkele filmpjes dat ze bepaalde moda gebruikte en ik zou willen weten welke dit waren of hoe ik die kan verkrijgen, met specifieke naam natuurlijk.
Ze gebruikte onder andere de volgende
/ fly
/ heal
en iets met teleporteren
ook hadden ze een item 'empire wand' (is van een serie minecraft)
het was een item met bepaalde spells

ik ben nu best nieuwsgierig of iemand weet wat ik hiervoor moet doen om zoiets dergelijks ook te kunnen krijgen :)

alvast bedankt :D

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

De /fly en /heal komen van de mod singleplayer commands. Als je minecraft hebt is dit een hele makkelijke mod om te installeren. Alleen de mod en 7-zip/winrar downloaden en wat bestandjes slepen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar ik dit hev gezien, speelde ze op multiplayer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb*
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet de maker van de server het op de server installeren
skydaz.com modinstaller
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is dat nou weer voor een antwoord. Uitleg zou erg fijn zijn als je er niks van snapt, in plaats van een site te geven.
De dingen die u hier gezien heeft zijn geen mods. Dit zijn plugins. Dat zijn een soort van mods voor servers maar kunnen geen dingen toevoegen zoals blokken. Ik hoop dat ik zo je vraag een beetje beantwoord heb.