Kan je een ps3 met een HDMI kabel aansluiten op een notebook, en dan een spel spelen?

Ik heb een asus r500v en een hdmi aansluiting er in. En meestal als ik iets aansluit dan reageert mijn notebook daar vrij snel op. Als ik dat doe met de ps3, gebeurt er niets. Moet ik nog andere handelingen verrichten om dit voor elkaar te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Het is onmogelijk dit te doen en raad het ook ten zeerste af,

Waarom ? : Omdat het allebei OUTPUTS zijn waardoor ze allebei informatie naar buiten sturen en dit kan voor heftige conflicten zorgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk persoonlijk niet dat het kan aangezien de hdmi poort op e latop meestal is om je laptop aan te sluiten aan je tv om zo b.v een film te kijken of om een spelletje te spelen op je tv ik durf bijna met ckerheid te zeggen dat je niet je ps3 kan aansluiten om je laptop scherm te gebruiken voor je ps3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit werkt niet, omdat de LT en de PS3 hdmi uitgangen hebben en geen hdmi ingang, zoals op een tv.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas niet. je kunt je ps3 niet op notebooks of laptops aansluiten