kan ik wordfeud spelen op een Microsoft surface tablet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jazeker! Deze app kunt U makkelijk vinden in de Windows Store. Open hiertoe de store (groene tegel met tasje met Windows-logo) en type in de zoekbalk "Wordfeud". Als de app er nog niet meteen staat kunt U proberen om de instellingen aan te passen. Om dit te doen open je de instellingen van de Store (Charms (die balk aan de rechterzijde), instellingen, voorkeuren) en zet het bovenste schuifje op "nee". Misschien dat hij het nu al wel vindt, anders moet je ook met het onderste schuifje nog wat experimenteren. In de bijlage zit een afbeelding van mijn instellingen waarmee ik de app heb kunnen vinden. Toegevoegd na 4 minuten: Sowieso kun je met de juiste instellingen veel meer apps vinden. Dit komt voornamelijk doordat de Store dan niet zoekt op apps in je eigen taal.

Ik dacht het niet. Ik had er eerst ook eentje maar heb m teruggebracht omdat je veel minder apps en spellen ervoor hebt. Plus dat de apps die er wel voor zijn, heel erg simpel en "primitief" zijn. In de loop der jaren halen ze de rest wel bij. Maar voorlopig blijft t simpel. (Dat was de uitleg van de verkoper)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100