Jazeker! Deze app kunt U makkelijk vinden in de Windows Store.
Open hiertoe de store (groene tegel met tasje met Windows-logo) en type in de zoekbalk "Wordfeud". Als de app er nog niet meteen staat kunt U proberen om de instellingen aan te passen. Om dit te doen open je de instellingen van de Store (Charms (die balk aan de rechterzijde), instellingen, voorkeuren) en zet het bovenste schuifje op "nee". Misschien dat hij het nu al wel vindt, anders moet je ook met het onderste schuifje nog wat experimenteren.

In de bijlage zit een afbeelding van mijn instellingen waarmee ik de app heb kunnen vinden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Sowieso kun je met de juiste instellingen veel meer apps vinden. Dit komt voornamelijk doordat de Store dan niet zoekt op apps in je eigen taal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
super bedankt!!
M'n vriendin is super blij!

Andere antwoorden (1)

Ik dacht het niet. Ik had er eerst ook eentje maar heb m teruggebracht omdat je veel minder apps en spellen ervoor hebt. Plus dat de apps die er wel voor zijn, heel erg simpel en "primitief" zijn. In de loop der jaren halen ze de rest wel bij. Maar voorlopig blijft t simpel. (Dat was de uitleg van de verkoper)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik begrijp je teleurstelling in de Surface, ik heb er zelf ook één. Maar het is en blijft voor mij verreweg de meest handige en productieve tablet die er op de markt is, en zeker voor mij als student icm. Office en een Toetsenbord. Voor spelletjes op de bank is hij dan ook minder geschikt, maar ik gebruik hem vooral als laptop. Daar heb je ook geen apps op, en daarom bekijk ik alles gewoon in de browser. Maar om terug te komen op je vraag, die app is er niet.