wat is de beste game groothandel

ik wil graag een game webshop starten, welke leverancier schijnt het beste te zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

gameformule.nl of http://www.gameformule.nl/
schijnt heel goed te wezen ,
info:

Game Formule is een organisatie die gebaseerd is op het behalen van inkoopvoordeel voor gameshops en winkels. Wij willen de hoge inkoopkosten voor deze organisaties verlagen door gezamenlijk veel in te kopen waardoor de inkoopkosten aanzienlijk daalt. Geen gedoe méér met diverse groothandelaren, u hoeft zich dus niet meer druk te maken over inkopen bij verschillende groothandelaren.

dus het is ook goedkoper doordat hun het laag inkopen

Toegevoegd na 1 minuut:
je kan je makkelijk aanmelden via de onderstaande link :P