Bestaat er een pc-game waar je gewoon van het landschap kunt genieten, of gewoon zalig rondrijden in een stad of in de bergen?

Zoveel mogelijk landschap, ..., zalig rondrijden in een stad met veel verkeer, ... noemen ze dat off-road games of betekent off-road "niet op de weg" ? Dus wie weet er zo'n games waar je tijdens het rijden landschap kunt genieten, wandelaars, zalig rondrijden in een stad of in de bergen? (PC-games)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Grand Theft Auto IV heeft een prachtig landschap.
Als je geen zin hebt in de missies, ga je gewoon naar wikigta.nl en vraag je een 100 complete save aan.

Dan valt er weinig meer te doen dan rondrijden. En trust me, het landschap is echt prachtig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pc is te traag voor GTA IV
heb net NFS serie bekeken en dat is wat ik bedoel, ook trackmania lijkt me ok
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pc kan toch gta iv aan

Andere antwoorden (3)

Dit lijkt me wel wat.
Alleen is hoop ik jouw Russisch beter dan het mijne ;)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is zijn engels equivalent?
http://www.3dinstructor.com/news
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat denk ik wel.
Ik heb even de video bekeken op http://www.3dinstructor.com/video/7.html
Krijg je les in rechts inhalen, moet waarschijnlijk in Rusland :)
Dan moet je zoeken naar Free-Roaming games. GTA is zo'n spel. Maar ook Assasins Creed behoort tot dit genre.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een suggestie voor het spel dat je zoekt. Het is echter niet met een auto, maar met een trein. Via http://www.hslzuid.nl/hsl/info/hslzuidcockpitspel.jsp#0 kan je een rit maken, gezien vanuit de cockpit van een hogesnelheidstrein.

Hiervoor moet je wel wat downloaden op je PC vanaf de website. Het spel is verder nogal kort; als je snel rijdt, bereik je het eindpunt van de rit in ongeveer vier minuten, maar wel leuk!

Stedelijke en landelijke gebieden wisselen elkaar tijdens de reis af. Als je wil genieten van het landschap, raad ik je aan langzaam te rijden. Veel plezier ermee!