Gezin bij Sims 2 voeren geen opdrachten meer uit. Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?

Ik heb een man en een vrouw bij de Sims 2 op mijn pc. Eerst als ik bijv. De vrouw naar de wc liet gaan liep ze er wel heen maar als ze er dan was ging ze niet naar de wc hetzelfde met douchen, omhelzen etc. Maar nu als ik een opdracht aan klik dan gaat dat plaatje met wat hij/zij gaat doen tot de helft van mijn beeldscherm omhoog en verdwijnt dan, en de sim doet dan dus niks.

Het is lastig uit te leggen maar ik hoop echt dat iemand het snapt en mij kan helpen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap wat je bedoelt, heb ik soms ook last van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moeten ze eerst andere behoeftes doen? (slapen, eten) probeer dan een ctrl+shift+c en dan maxmotives
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb inderdaad ook een code met make all sims happy. Ook als alle balkjes groen zijn doet ze ook niks. Bedankt voor het antwoord en de moeite in ieder geval!

Antwoorden (2)

Ik heb sims 3 en dit heb ik soms ook aan de hand. Ofwel staat er iets in de weg waardoor je sim bijvoorbeeld niet naar het toilet kan gaan
Ofwel moet je sim eerst iets eten of zo.(ze hebben nood aan iets anders)
Anders is dit waarschijnlijk een bug en is het beste wat je kunt doen het spel opnieuw instaleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat helaas niks in de weg. Wel heb ik een aantal dingen gedownload maar dat had ik expres al uitgeschakeld. Ik ga het nog wel even proberen en anders zal ik het opnieuw moeten installeren. Bedankt voor het antwoord!
Indien er een "wolkje" komt bij je sim, heeft deze grote behoefte aan iets (slaap, eten, toilet etc.) Kijk goed naar het plaatje wat in het wolkje staat. Soms kan dit duidelijkheid geven.

Mocht er echter niets staan en staat er niks in de weg, is de enige optie even opnieuw installeren, waarschijnlijk zit er ergens een fout in de game!