Hoe verhoog je de kans dat je een shiny Pokémon krijgt in Pokémon Soul Silver/Heart Gold (voor DS)?

Ik heb Pokémon Soul Silver, en zou er graag shiny Pokémon krijgen, en heb maar één trucje: een sterke Pokémon in de GTA te ruil aanbieden voor een zwakke. Ik zou dus graag willen weten hoe dat moet, maar op Internet vind je niks anders dan tips voor Pokémon Diamond en Pearl en Platinum.

Ik heb slechts 3 shiny Pokémon:

De rode Gyarados van het meer

Een shiny Entei (geruild, duidelijk gevangen door middel van cheats, werd namelijk in Sinnoh gevangen op level 100)

En een shiny Cyndaquil, ook geruild.

Iemand tips om shiny Pokémon te vangen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.1K

Antwoorden (3)

Die zijn bijna onmogelijk te krijgen , maar met een hack programma heb je hem zo maar dat is ilegaal.. Ik zou gewoon de heletijd in het gras blijven lopen en als je een apparte kleur ziet de pokemon proberen te vangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja met hacks en cheats is dat mogelijk, maar daar ben ik véél te goed voor ;).
Ik weet niet of het met soul silver ook zo s maar in diamond and pearl had je de mogelijkheid om het gras te laten bewegen waar de pokemons zaten, als je dan een witte gras had was de kans groter dat er een shiney zat. Maar de kans is zoiezo erg klein dat er een shiney pokemon zit. In de serie zijn ze er ook bijna niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan bijna niet om te kiezen voor een shiny. Je moet gewoon geluk hebben. Dat had ik, ik was net overnieuw begonnen en liep door het gras, huppatee, shiny Bidoof. :p Ook een keer een zubat. En ik heb ook een Feebas gevangen, toen kreeg die een ei, en die Feebas was ook shiny (inmiddels milotic). Dat is gewoon geluk, vooral met de Feebas. Je kan natuurlijk wel hacken...

Toegevoegd na 1 minuut:
Veel mensen geloven trouwens niet dat ik een shiny Milotic heb xD