Sims 2 uitbreidingspakket wil niet van de computer, hoe wel?

Ik wil sims 2 verwijderen van de pc, alleen dat wil niet omdat er nog één uitbreidingspakket nog op de pc staat. Maar het rare is dat ik die al wel heb verwijderd, de computer zegt dat hij er nog op staat. Dus kan ik sims 2 er ook niet afhalen. Kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 1 dag:
Maar ik kan hem nergens vinden, hij staat helemaal nergens op de computer. En toch als ik sims2 wil verwijderen zegt hij dat er nog een uitbreidingspakket op staat. Terwijl ik hem nergens kan vinden, hij staat helemaal nergens, in geen enkele map. Hij staat niet bij progamma’s en eerst dacht ik dat de computer sims 3 zag als een uitbreidingspakket, dus had ik sims 3 verwijderd en toen sims 2 geprobeerd te verwijderen, maar hij zei nog steeds hetzelfde. Pleaase help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je kan proberen hem handmatig te verwijderen. Door in C:\Program Files\Electronic Arts\.......

Het uitbreidingspakket handmatig te verwijderen. Dan kan je hem er waarschijnlijk wel af halen.

Het zou kunnen dat het niet volledig is verwijderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik kan hem nergens vinden, hij staat helemaal nergens op de computer. En toch als ik sims2 wil verwijderen zegt hij dat er nog een uitbreidingspakket op staat. Terwijl ik hem nergens kan vinden, hij staat helemaal nergens, in geen enkele map. Hij staat niet bij progamma's en eerst dacht ik dat de computer sims 3 zag als een uitbreidingspakket, dus had ik sims 3 verwijderd en toen sims 2 geprobeerd te verwijderen, maar hij zei nog steeds hetzelfde. Pleaase help!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel raar. Ik laat het weten als ik een oplossing heb.