Waarom gaat bijvoorbeeld het spel Just Cause 2 nog steeds traag op mijn laptop terwijl hij dit makkelijk trekt? Asus x73sd

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ik via canyourunit het spel op zoek of de systeemeisen opzoek van het spel opzoek geeft het aan ik de de goede hardware hebt. Toch als ik het spel helemaal op low heb gaat hij nog steeds wat traag. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

er is een verschil tussen de minimale spec en de aanbevolen specificaties
haal je het net of ruim dat is het verschil ?

probeer eens de iobit game booster
Als het goed is heb je net de tijd dat te downloaden
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Intel Core i7 2670QM - 2,2GHz-
8Gb DDR3
GeForce 610M -1 gb Je zou zeggen dat hij het makkelijk/ruim moet halen.
capthavoc
11 jaar geleden
LOL tja dan ligt het vast aan je achtergrond programma,s
die game booster zal dan zeker helpen
laat maar weten of er dan nog iets scheef zit
wat is trouwens je windows systeem score ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit ligt overduidelijk aan de GPU, die is echt te zwak, de 610 is de zwakste kaart mogelijk in de nieuwste range Nvidia kaarten. http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-610M.63759.0.html Bij sommige spellen blijft ie in de rode cijfers...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle grafische instellingen op laag zetten is de enige mogelijkheid.
Zoals ik al eerder gezegd heb bij deze vraag:

http://www.goeievraag.nl/vraag/laptop-gekocht-nieuw-windows-erop.335847

is je GPU zwak, zo zwak dat ik niet echt snap dat hij er überhaupt in zit, aangezien ie maar net sneller is dan de geïntegreerde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan je videokaart zal het waarschijnlijk niet liggen. Ik heb een GT 540M, en als ik via canyourunit.com doe, geeft hij aan dat ik het met de recommended settings kan spelen. Probeer anders eens je NVIDIA drivers te updaten en de drivers van je chipset, via Intel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat al eerder is gezegt, de minimale specs zijn er wel.
Maar net als gta 4 is just cause 2 een verschrikkelijk groot landschap met verschrikkelijk veel dingen die kapot kunnen en dus altijd paraat moeten zijn voor iets dat kapot kan.
Dit neemt veel geheugen in beslag en daarom heb ik bij dit spel een halve seconde tussen mijn beweging en de beweging op het scherm. Dit is heel vervelend, maar niets aan te doen.

Hopelijk heeft dit je vraag beantwoordt.