Waarom doet mijn diskdrive het niet meer van mn ps3?

Heb mn ps3 slim uitmekaar gehaald en stof gezogen. Daarna weer in mekaar gezet op volgorde van demontage. Heb werkelijk elk schroefje opgeschreven waar ie zat.
Alles stofvrij gemaakt en toen weer volledig in elkaar gezet.
Maar toen ik m aanzette toen werkte de hele ps3 weer zoals normaal alleen het spel ( de schijf ) die erin zit werkt niet meer. De hele discdrive werkt niet meer?
Wanneer ik op eject druk hoor ik n dubbel piep.
Alle stekkers, draden, kabels, verbindingen zitten zoals t hoort.
Heeft iemand n idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

mag ik 1 ding duidelijk maken? haal nooit een apparaat uit elkaar als je er geen (of weing) verstand van hebt!

waarschijnlijk is het een crash in de ps3, die dubbele piep kan een foutcode zijn.
ik zou hiermee naar een ps3 dealer gaan.
mvg matthijs
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mathijs heeft gelijk maar je hebt ook nu geen garantie meer als je hem niet uit elkaar had gehaald en het was nogsteeds gebeurt dan had je garantie (als die dat nog heeft) en dan kon je hem gratis laten repareren dus nu moet je de reperatie zelf betalen