Uri geller

Waarom zeggen die mensen die bij de show Uri Geller komen altijd tegen hun gasten: ''stuur je energie naar mij" dan doen die mensen dat. Maar hoe voelt dat nou en hoe moet je energie sturen? Ben ik dan soms de enigste die niet weet hoe je energie moet sturen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De energie gaat waar je gedachten zijn. Dus denk aan hem en je stuurt automatisch energie.
Als je niets voelt, prima hoor, je hoeft alleen maar te denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee hoor, met mij erbij zijn d'r al twee die het niet weten.
Ik geloof wel in een hoop verschillende soorten energie, maar ik geloof niet dat die iets te maken hebben met neptoestanden van Uri Geller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+. Ik had begrepen dat mr. Geller nu ook de boer op ging voor diverse energiemaatschappijen. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, hij is leuk ;-)
uri geller is jaren geleden al ontmaskerd als oplichter. Dergelijke uitspraken werken alleen bij mensen die in deze flauwe kul geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Energie zijn emoties, kortom je stuurt de hele tijd energie en je ontvangt voortdurend energie.
Energie stuur je via je gedachten, elke gedachte bestaat uit energie, net zoals jijzelf. Ook jij kunt jouw aandacht(energie) sturen. Elke gedachte is scheppend.
Je bent niet de enigste trouwens. De kennis heb je, nu nog de herinnering aan hoe het werkt!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet zo raar hoor dat je dat niet weet, werken met energie is iets dat wij weinig doen in onze cultuur, en al helemaal niet bewust.

Een klein oefeningetje die je zelf kan uitproberen is je rechterhand boven je linkerarm houden, op een cm of 10 ervan af (of je linkerhand boven je rechterarm natuurlijk). Als je je hand gewoon boven de huid van je arm houdt en je bent niet met je aandacht bij die hand, voel je het een beetje warm worden op de huid van je arm. Als je met je aandacht naar je hand gaat en probeert energie uit je hand te laten stralen en je arm te laten bereiken, kan je misschien voelen dat het opeens veel warmer wordt dan ervoor, en dat het zachtjes prikt.
Het kan zijn dat je het meteen merkt, het kan ook dat het je niet lukt. Het is in het begin soms heel erg zoeken, en sommige mensen moeten eerst dat soort subtiele dingen leren te voelen in hun lijf voor ze er gericht invloed op uit kunnen oefenen.