Wat betekenen de kleuren van een aura?

Mijn zus kan een beetje aura's zien maar nu vroegen we ons af: welke kleur betekent wat?

Toegevoegd na 1 minuut:
Met dat rare woord bedoel ik aura's

Weet jij het antwoord?

/2500

Op de Aura kleurenpagina wordt de betekenis van de kleuren uitgelegd. Zo staat rood bv voor genegenheid, energie, moed, warmte, lichamelijke kracht, temperament, hartstocht, materialisme, onoverwinnelijkheid, wilskracht, aardgebonden, onveiligheid, bezitsdrang, dierlijk. Het overzicht is ook op een site van Marjanka te bekijken. Wel wat overzichtelijker, maar waarschijnlijk gekopieerd van de Aura kleurenpagina.

Bronnen:
http://www.jhk1.nl/page/aurakleur.htm
http://www.marjanka.nl/Energie/A_7.htm

Het betekent allemaal niks, wat je zus ziet beeld ze zich waarschijnlijk in. Daar is verder niks mee, hele volksstammen leiden aan waanideeën. Er valt prima mee te leven. http://www.skepsis.nl/aura.html

Het "kunnen zien" van een aura is op zich niet veel 'bijzonders' en omdat het nooit wetenschappelijk is aangetoond dat een 'aura bestaat, derhalve ook kleuren heeft (of zou hebben) EN datgene dat er over te lezen is via boeken/internet, is meestal tegenstrijdig met andere 'meningen of waar-nemingen'! (zie ook eerdere discussies over dit onderwerp) ;) Je zus kan natuurlijk zelf ook wel gaan onderzoeken of vergelijken en, maar met zoveel 'onzin en tegenstrijdigheden' kan het ook een hopeloze en tijd verspillende zoektocht worden, waar menigeen al in "verdwaalde" en soms professionele hulp nodig had! Ook kan het gewone "ego-voeding" zijn die zorgt dat iemand (dit in algemeen bedoeld en niet jouw zus ;)) net even 'anders' is of lijkt en op deze manier meer (persoonlijke) aandacht wil trekken/krijgt. Wel/geen aura kunnen zien en wel/niet met kleuren is m.i. een persoonlijke zaak, net zoals een smaak - of geurbeleving heel persoonlijk is! ;) Het 'zien' is eveneens zintuiglijk en kan net zo eenvoudig ook 'ogen-schijn' en dus bedrieglijk zijn! Als jouw zus door bv een hogere gevoeligheid wel aura's ziet, soms met bv ook wel kleurtjes, is het alsnog geen 'meerwaarde' om te weten en dit evt 'naar buiten toe over te brengen'. Elke mens of dier IS anders en ZIET iets of dingen anders en het is "riskant" om dan via kleurwaarnemingen iets of iemand te beoordelen of in te schatten! Wel kan je zus en dit puur voor haarzelf eens, zodra ze zoiets "ziet", aantekeningen maken met met datum, tijd, situatie, locatie en haar eigen gemoedstoestand er eventueel ook bij opschrijven. Soms helpt dan een 'eigen weergave via een tekening met potlood ook'. Voor de rest zoveel mogelijk zwijgen is mijn 'advies'..... Na dan langere tijd, bv 1-2 jaar herlezen en eens bestuderen of iets overeenkwam met haar gevoel dat een mens, dier of desnoods via een foto in haar opriep. Dan zou ik het "waargenomen gevoel" bij een (herhalende) kleur" een beetje interpreteren als 'mijn persoonlijke gevoel over die persoon' ; meer is het dan ook niet ;) Als er voor haar dan na jaren soort van lijn in kan komen is het 'haar leerweg' en kan het zijn dat ze gewoon net iets intuïtiever is dan de gemiddelde mens:)