Wat betekend een ster op een elleboog getattoeerd?

Ik ben het nu een aantal keer tegengekomen dat iemand een ster heeft precies op de buitenkant van de elleboog (schanierpunt).
Wat zou voor zo iemand de betekenis zijn, is er een algemene betekenis voor een ster?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K
Ritsuka
12 jaar geleden
zoals die ene die nu bij 'So You Think You Can Dance' zit
Snuffel
12 jaar geleden
ik denk een modeverschijnsel.

Het beste antwoord

De ster heeft als betekenis ‘de weg vinden’ maar ook als anti-racisme teken en als symbool voor hoop. De ster is weer helemaal terug als tattoo. Het is een echte hype.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat dit meer voor de sier is.
Een ster staat symbool voor geluk en wordt vaak aan een overleden persoon opgedragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat zo iemand niet van spinnenwebben houd.
In de.jaren 90 zag je.overal.spinnenwebben op ellebogen en dat is nu vervangen voor sterren. Net zoals je niet zoveel meerminnen en.doodskoppen meer ziet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pentagramster is inderdaad een spirituele afbeelding.

Het kan echter ook een waarschuwing zijn, als je van die persoon een elleboogstoot krijgt, zie je nog meer sterretjes.(dit is niet al te serieus bedoeld).

Het punt is dt sterren voor veel verschillende begrippen staan.
Misschien kun je uit andere tattoo's van die persoon de bedoeling van de ster herleiden maar vragen kan natuurlijk ook.