hoe gaat het in zijn werk als een persoon in de poolcirkel woond en wel aan de ramadan doet?

ja in verband met middernacht-zon zal je toch wel honger krijgen na een maand.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

Je kunt in die periode als moslim beter boven de poolcirkel zitten, waar je in die periode de middernachtzon hebt. Volgens wetsgeleerden mag een moslim in die gebieden zich richten op de vastentijden van Saoedi-Arabië of het eigen herkomstland, bijvoorbeeld Marokko, en die zijn gunstiger dan in Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zie de onderstaande vraag met antwoord voor nadere uitleg.

Je kunt dus gewoon werken. Als het langer licht is (zoals nu ook in de zomer in Nederland), dan ga je slapen na je werk, totdat het bijna etenstijd is.