mag je ook een heel klein geloof citeren?

ik ben zelf geestelijk leider van een nog in de kinderschoenenstaande sekte...met drie leden.....

zelf heb ik een aantal spirituele geleide geesten ....waarvan eente bijv pigmath

( die heeft mij heel erg geholpen toen ik vegetarisch was en heeft mij weer vlees doen eten )

maar ook veel vrouwelijke godinnen....

mag je ook citaten in de ronde strooien van een sekte die net is ontstaan? op gv?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja hoor, zolang je je daarbij houdt aan de richtlijnen en de instructies van de moderatoren opvolgt.

Ik begrijp dat er alleen maar kinderen als leden hebt. Dat maak ik op uit die kinderschoenen. In dat geval mag je alleen citaten gebruiken als die verpakt is in kinderliedjes. Bij meer dan 20 leden mag je een kinderkoor vormen en op straat gaan zingen.

Oh jee, is er een sekte ontstaan? op gv? Dat heb ik dan gemist. Dus, grote goeroe, laat maar horen!

ja dat mag

jij mag alles,ook een klein geloof citeren,zo;n klein geloof als een mosterdzaadje 3 leden heb je sekte ik denk jij samen met je vrouw en kind jammer dat je weer vlees bent gaan eten,eens een vegatarier altijd een vegatarier Edwin

Natuurlijk mag dat, zolang je maar geen haat rondstrooit of mensen onnodig beledigt. Maar zo te horen horen zulke dingen niet bij jouw sekte. Dus mag het. Tenslotte is *elk* geloof precies even waarschijnlijk. Als een aanhanger van één van de christelijke geloven iets mag zeggen, mag jij dat dus ook.

ja hoor, je gaat je gang maar. ik citeer mezelf nog wel eens en ben toch alleen maar geestelijk leider van mezelf. en hoewel ik niet meer in de kinderschoenen sta, ben ik dus nog kleiner dan jij. proficiat collega.

Van mij wel, misschien als er wat gezellige bijeenkomsten georganiseerd worden, zou je wat Nederlandse psalmen kunnen spelen, Vader Abraham wil jou best een handje helpen.