Wanneer wordt het boek van Neal Donald Walsch 'Conversations with God , Awaken the species" vertaald?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Religie
1.3K
SentWierda
2 jaar geleden
Vraag het aan uitgeverij Kosmos (bedrijfsnaam: Kosmos Uitgevers).
Of vraag aan vertaler Ruud van der Helm of hij er mee bezig is.
Want zij hebben eerdere boeken van Walsch ook in het Nederlands vertaald en uitgebracht.
Je kunt het e-mailadres vinden op www.kosmosuitgevers.nl
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ik heb het inderdaad nog bij Kosmos Uitgevers nagevraagd. Ze gaven dit als antwoord: Wij zijn niet voornemens om deze titel in het Nederlands uit te geven.

Antwoorden (1)

Het is zeer de vraag of dit zal gebeuren. Tot nu toe werd een boek uit deze tiendelige reeks binnen een jaar vertaald. "Conversations with God: Awaken the Species" verscheen in 2017. De Nederlandse uitgeverij heeft zelfs het komende jaar nog geen vertaling gepland staan.
SimonV