Heeft iemand een kaart waarop de super levensbeschouwingen (zie extra informatie) over de wereld staan?

De super levensbeschouwingen: het christendom, de islam, het hindoeïsme en het jodendom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

http://www.wamware.com/world-religions/images/map.pdf

Dit is er een

Toegevoegd na 3 minuten:
ps inladen duurt eventjes
fremar
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het Jodendom staat hier niet op. Ik ben nog op zoek naar een kaart waar die wel op staat. Maar hiermee kom je al een heel eind met de andere 3.

Toegevoegd na 3 minuten:
De 2e afbeelding is geen kaart, maar toch krijg je hiermee een goed beeld van de verspreiding van Joden. De gegevens kan je eventueel zelf op een kaart zetten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Wanneer je op een afbeelding klikt, worden ze uitvergroot afgebeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In onderstaande link vind je een aantal intersssante mappen met betrekking tot Godsdienst:
Wereldmap - Europa -Verenigde Staten en hun Godsdiensten ,India ,Arabië
Meer gedetailleerde zal je op het web niet vinden.
Ik gebruik ze ook.