wat betekent het als iemand zegt ik heb hem/haar gescharreld?

wat houdt scharrelen precies in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
7.3K

Antwoorden (5)

Scharrelen staat voor een minder serieuze relatie met iemand hebben. Iemand gescharreld hebben staat dan voor bijvoorbeeld een one-night-stand met iemand gehad hebben.
13 jaar geleden
Scharrelen is een woord dat populair is om een open relatie te beschrijven. Je vindt elkaar leuk en gaat regelmatig met elkaar naar bed voor een korte periode. Het is de tussenfase waarna het serieus kan worden of je gaat beide weer je eigen ding doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt niet iemand geschareld, maar iemand is een scharrel. Dat betekend iemand waar je geen relatie mee hebt, maar gewoon voor de sex kortstondig mee omgaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
scharrelen met = vriensdschap met een seksuele ondertoon. Meestal niet meer dan wat vrijen. Heeft niets met al dan niet serieus te maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
en zeker ook niet met echte seks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scharrelen is het hebben van een (nog) niet echt serieuze relatie. Meestal is er dan nog geen sex in het spel, maar soms wel. De beide partners worden scharrels genoemd.