Niet ongesteld na zwangerschap

Ik ben 11 wk geleden bevallen en ben nog steeds niet ongesteld is dat normaal of moet ik me zorgen maken? Geef vanaf dag 1 flesvoeding

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wanneer de menstruatie na de bevalling weer op gang komt, is moeilijk te zeggen. Bij sommige vrouwen duurt het tot twee, drie maanden, bij anderen al na vijf, zes weken.

Maar pas op! De eerste eisprong zit daar dus ruim vóór he. Logisch, maar niet iedereen realiseert zich dat je al voor de eerste menstruatie dus ook weer zwanger kunt worden. Denk op tijd aan anticonceptie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het verschilt per vrouw wanneer ze weer gaat menstrueren , het kan zelfs wel een half jaar duren voordat het weer begint dus geen zorgen maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
menstruatie kan wegblijven tijdens borstvoeding komt voor dat het wel anderhalf tot 2 jaar wegblijft sluit niet uit dat je niet kan zwanger kan worden nu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zegt dat ze flesvoeding geeft.