Dat is volledig afhankelijk van je partner. Ik heb nog nooit een vrouw op dezelfde manier gezoend als een ander. Sommige heel wild, soms zacht, soms snel, soms heel lang. Een goeie zoener voelt aan wat de partner wilt...die zoektocht maakt het juist spannend.

Toegevoegd op 28-05-2009 11:51:57
Nee, wacht! Het juiste antwoord moet natuurlijk zijn; je tongzoent het lekkerst met iemand waar je van houdt"

oef, ben ik nog op tijd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral niet haasten... en afwisselen, mond open mond dicht, goed aanvoelen wat je zoenpartner wil. En zorg voor een frisse adem dat scheelt ook de helft! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kussen is een kwestie van gevoel, meer nog dan van de juiste techniek. Begin voorzichtig en bouw het langzaam op. Zorg ervoor dat je geen droge lippen hebt. Zorg voor variatie en wissel het zoenen eens af met zachtjes bijten in de lippen van je partner.

(Zie de bron!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tongzoenen is per persoon heel verschillend. Er zijn teveel factoren om te beschrijven hoe je het beste kan zoenen.

Persoonlijk hou ik er van, om zachtje te beginnen en dan steeds meer passie en beweging erin te brengen. De rest gaat dan vaak vanzelf.

Ik vind een tongzoen echt helemaal niks als ik er niks bij voel. Ik wil genegenheid voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het belangrijkste: volg je gevoel. Je gevoel voor jezelf - durf jezelf te geven, durf jezelf te laten gaan. En je gevoel voor je partner.

Pas als je jezelf durft los te laten, kun je ontspannen. En pas als je kunt ontspannen, kun je je partner aanvoelen.

Als jij helemaal stijf staat van de spanning, en je gedachten alleen maar uitgaan naar de "juiste" techniek - dan ben je technisch bezig, met een foefje, een gebruiksaanwijzing. Dan ontneem je jezelf de mogelijkheid je partner te voelen. En dan lukt het niet.

Dus de sleutel is: maak je geen zorgen. Denk er niet over na hoe je iets "het beste" kunt doen.

Er zijn dingen die beter gaan als je niet probeert het beter te doen. Dit is er één van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik persoonlijk doe dat het lekkerste met mijn man...

en voor jou geldt: zacht en bescheiden beginnen... als het een warm gevoel in je hart en/of in je buik geeft zit je goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een liefdevolle tongzoen, plagend langzaam, ontdekkend, uitdagend en vol verwachting en passie naar meer, dieper, langer, heter...

Zo... ik kom ineens helemaal in de stemming! ^_^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je het nog niet eerder hebt gedaan (of nog geen 'ervaring' mee hebt): Onderzoekend. Geniet er zelf van, dat is belangrijk. Verder zijn de overige items wel benoemd in de andere antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je wat vaker zoent merk je zelf wel wat goed zoenen is...

Goed zoenen is een kwestie van techniek, opbouwen en een beetje spelen.

Lekker zoenen is echt gevoel en passie erin kunnen brengen.

Probeer regelmatig te scoren op feesten, dan bouw je ervaring op. Krijg na een tijdje een vriendin, dan zoen je ook echt lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zegt dat badeend een jongen is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zegt dat badeend niet lesbisch kan zijn? :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een meisje:$