vreemde voeten?

Als ik mn sokken uitdoe, gaan mn voeten helemaal verkrampen & doen pijn, ook als het gewoon warm weer is ofzo. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Zijn misschien je schoenen te klein? Als dat het geval is zijn je tenen alsmaar gekruld waardoor je spiertjes in je voet aangespannen blijven daar kan je kramp van krijgen. Een tweede optie is dat je bloedvaatjes in je voeten niet goed doorstromen dit kan gebeuren als je bv rookt ( is dat zo?) je moet je voorstellen dat je handen en voeten hier het snelst last van hebben omdat die aan het eind van je bloedvatensysteem liggen daardoor krijg je het minste zuurstof daar als je rookt is dat natuurlijk nog erger omdat het zuurstof dan minder wordt opgenomen in je bloed. Als je er lang last van blijft houden zou ik toch maar is de huisarts bezoeken. Succes ermee!!