Water en benzine mengen niet dus eruitscheppen ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koken, de ene stof verdampt eerder, als je dit opvangt dan hou je de ander over en scheid je ze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Water is zwaarder en zakt naar beneden. Je kunt het eerste gedeelte met een hevel naar een vat (jerrycan o.i.d.) laten lopen. Pas als je in de buurt van het water komt moet je het in een fles opvangen en kun je zien als het water mee komt, de rest weg laten lopen.

Toegevoegd na 3 uur:
Je schrijft niet waar de benzine zich in bevindt; als dat in de tank van auto of motor is kan je misschien het voertuig op een helling zetten zodat het water naar een punt in de tank zakt. Je kunt dan een pijpje in de slang die je als hevel gebruikt steken en dat pijpje tot in die hoek steken.
Als je dan de hevel aanzuigt komt eerst het water.
Als er op een gegeven moment benzine uit je hevel komt is er bijna geen water meer in de tank.