Waar kan ik het nummer vinden van V&D hoofdkantoor Amsterdam ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (4)

In het telefoonboek.
Op de website van de Kvk Amsterdam kun je bedrijven zoeken. Vaak staat daar ook een tel.nr. bij.

Toegevoegd na 2 minuten:
Alsjeblieft:
http://www.vd.nl/vendWebShop/contents/OverVenD_contact
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is het nummer:

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens gevonden door op V&D B.V. te klikken onder 'Op dit adres:'. Hop, daar zijn de NAW-gegevens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google is your best friend;
V&D HoofdkantoorSpaklerweg52, 1096 BA Amsterdam, 020 5959111
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de website: www.vend.nl