Op welke site op internet kan je het beste een (serieus) oproepje plaatsen?

Voor een artikel wat ik moet schrijven voor een tijdschrift zoek ik mensen die een leuke achternaam hebben in combinatie met hun beroep of hobby. Bijv. een makelaar die Krot heet of Rothuizen of mensen die een leuke combinatie naam hebben met hun partner Jip en Janneke ofzo Of Mevrouw Kip die met meneer Haan getrouwd is.Of een gezin dat Valk heet en in het Vogelpaviljoen woont met hun kinderen Merel en Mees. Waar plaats ik zo'n oproepje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een leuke vraag. Er zijn inderdaad hele grappige varianten op dit terrein. Toon Hermans was er ook mee bezig in zijn sketch over de toespraak van de voorzitter van het een of ander.

Het beste antwoord

ik zou zo'n oproepje plaatsen op een groot forum waar het ook druk is, zoals bijvoorbeeld www.vrouwenpower.nl
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Op genealogieforums en stamboomforums.

http://www.stamboomforum.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een forum van Margriet,Libelle,Viva e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het altijd plaatsen op Marktplaats onder diversen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.persvraag.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou t twitteren op twitter.com