> iemand idee wat ik kan doen aan 85 dezelfde ongewenste mailtjes van 1 verzender?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

De afzender blokkeren. Of instellen dat zijn mails rechtstreeks in jouw prullenbak belanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens, of je die mailtjes kunt doorsturen aan de afzender.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovenaan in outlook klikken op bericht en dan naar afzender blokkeren. zo gaan ze direct naar verwijderde items.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondersteuning Misbruik van Windows Live Messenger
Contact Misbruik van Windows Live Messenger
E-mailondersteuning

* verplichte velden

Geef je Windows Live ID-aanmeldingsgegevens op
* Voor- en achternaam:

* Op welk e-mailadres wil je antwoord ontvangen?

* E-mailadres van het account waarover je een vraag hebt:

Help ons Windows Live voor iedereen leuk en veilig te houden door illegaal of ongepast gedrag te melden via dit formulier. We kunnen helaas niet op iedere melding reageren, maar we zullen altijd de benodigde stappen ondernemen om de zaak af te handelen. Alle illegale activiteiten worden bij de bevoegde instanties gemeld.

U kunt ook zelf de verzender blokkeren.