Als het goed is moet dat wel kunnen druk op reacties en je kan een berichtje nalaten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan alleen niet als de vraag gesloten is.
Is jammer inderdaad maar daar zal men best zo zijn redenen voor hebben. Wat je wel kunt doen is reageren op mensen die antwoorden middels de knop "reacties".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is natuurlijk geen discussieplatform.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit kan wel. Ik reageer vaak op een antwoord dat gegeven wordt op een door mij gestelde vraag. Ik plaats een reactie bij het gegeven antwoord. Je kunt echter niet reageren door als het ware antwoord te geven op je eigen vraag. Dit heeft vast met het puntensysteem te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar ik tegenaanliep in dit verband is dat je maar een maximaal aantal reacties kunt geven per dag.

Als je dus een paar goede vragen per dag stelt en wilt reageren op een groot deel van de antwoorden dan loop je vast en kun je opeens niet meer reageren.

Een aparte optie voor het reageren door de vragensteller, of een mogelijkheid waarbij de vragensteller binnen zijn eigen vraag (meer) onbeperkt gebruik kan maken van de huidige reactiemogelijkheid lijkt me wel op zijn plaats.