- voor de lol
- Voor luchtreclame
- Voor weermetingen
- Voor luchtfotografie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zeppelins, voor pleziervaarten zoals in de buurt van Grenoble Frankrijk bijvoorbeeld zag ik ze in het verleden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de lol, alleen daarvoor....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor luchtreclame.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig worden kleinere zeppelins nog wel gebruikt om van daaruit filmopnamen te maken, of om reclame te maken bij grote evenementen. Sinds het ongeluk met de Hindenburg is een commercieel vliegbedrijf van enig belang met zeppelins niet meer van de grond gekomen, hoewel er sindsdien veel mensen aan hebben gewerkt en nog werken. Er bestaan in Duitsland en de Verenigde Staten nog wel enige grote en kleine firma's die aan het project werken. In Nederland is het bedrijf Aerwin (www.aerwin.nl) al enkele jaren actief in het zelf bouwen en exploiteren van draadloos bestuurde zeppelins. Zij kunnen worden ingezet voor reclamedoeleinden, foto- en filmwerk, detectie en surveillance.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclame en plezier tochten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om geld te verdienen.
toeristen, reclame altijd hetzelfde doel...Geld.