Er is geen realiteit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meneer balkenende
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bepaalt je eigen realiteit :) En ik mijnes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle atomen in het universum en de wetten die de atomen bestuurt, die we God noemen waar wij allemaal deel van uitmaken. Dus God en wij mensen etc die in werkelijkheid 1 zijn. Alleen hebben wij als mens de vrije wil gekregen om te bepalen wat we willen bereiken. Oftewel van de realiteit een hel of een hemel maken, waarin je zelf de gevolgen van je eigen daden ondergaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet. God is een persoon. Jezelf aan God gelijkstellen is als zeggen dat jij het universum hebt ontworpen. Wij zouden nooit samen God kunnen zijn. God heeft ee aarde ontworpen, en wij mollen hem nu. De werled is je huis, geen piñata.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder mens is een Goddelijke vonk (ziel/Atma hoe je het wilt noemen) aanwezig, waar men zich niet van bewust is. Door onwetendheid maken we er een zooitje van. We laten ons laten leiden door het ego, dat als de realiteit wordt ervaren, terwijl dat de illusie is. De mens kan zich openbaren als Goden in aanleg door juist menselijk handelen, d.w.z. samen delen zorgt voor vertrouwen dat leidt tot rechtvaardigheid en dat brengt vrede. Samen delen brengt de hoedanigheid van goddelijkheid tot uiting. Daarom zal er altijd een vorm van oorlog zijn als dit niet word begrepen. Dat is helaas de realiteit van het heden.
De normen en waarden