Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er ervaring met kopen van matrassen online?

Ik heb namelijk een nieuw matras nodig en kwam fabrieksmatrassen.nl tegen. Op zich aardige prijzen maar wie heeft ervaring met dit bedrijf?

Of zijn er andere websites waar ik beter mijn matras kan kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
747

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Persoonlijk zou ik het niet doen (ik kan je geen goed antwoord geven op de vraag behalve deze).

Het is belangrijk om een matras uit geprobeerd te hebben. Het is namelijk sterk afhankelijk van je lichaamsbouw, wens en de kwaliteit die je toch echt niet aan een plaatje af kunt zien.

Ik bedoel niet dat je automatisch op een Auping uit moet komen, maar wij hebben wel even moeten zoeken, voor we echt matrassen (indien je voor een twee persoonsbed zoekt, ga dan voor 2x1, niet voor 1x2) hadden gevonden die ons beide aanstonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Fabriekmatrassen klinkt niet als kwaliteit in de oren.

Maar goed, vorig jaar heb ik mijn matras gekocht bij een winkel die al meer dan 30 jaar ervaring heeft in bedden en matrassen. Dit is echt een topwinkel. Zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding